Min bästavän

Emelie Loman. Vi har varit bästa vänner sen 4-5 år tillbaka. Vi började i samma fotbollslag som 9-åringar och klickade ganska snabbt. Det var alltid hon, jag och Martina, en annan tjej som jag umgicks mycket med förut. Sen i sjuan började vi i samma klass, och då drog vi ifrån varandra lite. Men även om vi inte umgås hela tiden under en period, så vet jag att jag alltid har henne. Hon har alltid funnits där, och hon är nog den ända som vet allt om mig, och då menar jag allt. Vi har skrattat, gråtit, tröstat, skrikit, vi har upplevt mycket tillsammans. Och jag älskar henne verkligen.
Karin Bergman
Jag och Karin har inte varit bra vänner särskilt länge, vi har börjat umgås bara de senaste halvåret. Jag lärde känna henne när vi började i samma klass i sjuan, jag hade ingen aning om vem hon var innan. Hon är nog den snällaste och omtänksammaste jag vet, vad man än ber om så ställer hon alltid upp. Och vi har så jävla kul tillsammans, hon har den sjukaste humorn. Hon betyder väldigt mycket.


Kommentarer
Postat av: emelie

älskar dig bästiiiiiiis klittis <3

2010-12-16 @ 22:32:22
Postat av: Rangdal

ofta inte jag står .............. :(Älskar inte dig längre.

2010-12-16 @ 22:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0