Godnatt

Vid 1 idag tog jag bussen in till slussen och sen tunnelbana till Eastman Institutet för att fixa min tandställning som hade gått sönder för andra gången. När jag kom dit så fixa min tandläkare det som hade lossnat och skällde lite på mig. Haha, nej det gjorde hon inte, men hon sa åt mig. Jag äter alldeles för hårda saker, ajabaja.

Efter det åkte jag till Centralen och mötte upp kära mamma! Jag tog hennes pengar och gick till donken, hahah. Sen gick jag och köpte hårfärg och lite andra grejor till mitt hår. Jag hittade dock ingen bikini, så jag får helt enkelt bada naken imorgon när vi ska bada med laget :D
Imorgon har jag sovmorgon, så jag hinner sätta på en film nu. Tror det blir The Ugly Truth, den är GRYM. Puss sålänge



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0