KLARA GOES NUTS

Alltså jag blir galen. I'm losing my mind. Som mina trognaste läsare vet så är min kamera trasig och har varit det några veckor tillbaka. Eller den är inte riktigt trasig, den vill bara inte ladda upp bilderna på datan. Det går inte, helt omöjligt. Och jag har inte pallat ta itu med detta problem, så jag har bara använt min mobil kamera på min Experia, eftersom den är hyfsad. Men nu funkar det inte att ladda upp bilder från den heller?!? Gaaaaaah. Datan reagerar inte när jag kopplar i usb sladden..jag fattar inte problemet? Jag vet att sladden inte glappar ellet nåt sånt, eftersom jag laddar mobilbatterietr via den också. Om nån har nån ide om vad som kan vara problemet, berätta! Xox

Kommentarer
Postat av: Tankarmedliv :)

Hej, jätte fin blogg du har :)

Kika in på våran blogg och rösta vilken header vi ska ha!

Kram ♥

2010-06-26 @ 22:07:44
URL: http://tankarmedliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0