K, J & S GOES ISPRINSESSA

Tjuuh,
hur mår ni idag ? Jag ligger i min säng & pluggar. Eller , det är meningen att jag ska plugga, hehe. Min bebis tippen ligger här bredvid mig, han är så otroligt söt (och tjock, haha) !
Igår kväll hade min klass luciatåg för alla föräldrar, morföräldrar, bröder, ja you name it. Det var ganska mysigt, förutom att jag var lite trött & hade inte full koll på alla sångtexter, fölr jag har ju nämligen varit sjuk hela veckan. Det bästa är att våran fröken tyckte att vi sjöng så bra så att vi ska få titta på film & äta det som är kvar från klassfesten hela dan imorgon!! thahha

Idag åkte vi skridskor i skolan, och alla suckers som inte hade skirdskor med sig fick ha matte typ när vi åkte iväg, och sluta 45 minuter senare än oss! Nahaha, anyway, vi hade jättekul, jonna & sofson försökte att sätta ihop ett litet konståknings nummer, men det gick väll sådär...

Nu måste jag faktiskt plugga , pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0