BUSY, BUSY, BUSY...

...Har jag varit idag! Jag och Marrä gick upp uber tidigt imorse, för att jag skulle hinna ner till boovallen vid nio, för att döma massa små söta barn i fotboll. Jag har dömt, dömt och dömt, från klockan nio till fyra! Men det har varit helt okej, Emelie var ju där också. Jag sitter nu och funderar över vad jag ska köpa för min lön jag fick idag. Kanske en skinnjacka till hösten? Jag gillar verkligen skinnjackan Kenza har designat, Jofama by Kenza grejjen, haha. We'll see...

Jag tror Emelie och Rangdal kommer hit ikväll, för det är FF ikväll, woho! Haha, nej det kommer inte alls bli sent, vi har nämligen match imorgonbitti, samling 9:45...


Jag är helt slut nu, efter att ha dömt hela dan, och sen träna på det! Det jag försöker säga är att jag inte orkar blogga mer just nu...I'm sorry :'( ♥

Hoppas ni får en trevlig fredagskväll, guys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0