FETT DÅLIGT UPPDATERING...

Hejsan bloggers!
Idag har jag verkligen haft det körigt! Jag hann inte blogga imorse, eftersom jag försov mig tio minuter. Det kanske inte låter som mycket, men det var ungefär den tiden som jag kan lägga på att blogga, så det blev inget inlägg imorse.
Vi har ju fortfarande inte fått våra Macbooks, så jag kan inte blogga medans jag är i skolan heller... Och efter skolan åkte jag och Rangdal hem till mig, och åt. Vi var så himla hungriga, vi åt tacos, hamburgare och pasta. Lunchen idag var minst sagt oätlig.
Men jag ska verkligen försöka att blogga på morgonen, slänga in en outfit för dagen också. Så uppdateringen blir bättre, håll ut bara :)

Efter träningen idag gick jag och Sosso hem till mig och började på NO läxan till imorgon. Det var åtta frågor om biologi som man skulle svara på, med hjälp av lite böcker. Efter ungefär fem minuter kollade jag och sophia på varnadra och sa: Kanske dags för matbreak? :D
Haha, så pluggandet tog sin lilla tid.

Imorgon är första lektionen Hemkunskap, och vi börjar inte fören halv nio tror jag! Jag och Sophia hoppas på att få baka muffins eller typ kladdkaka, men det blir väl genomgång eller nåt, eftersom det är första lektionen. -.-


Imorgon kommer det en dagens outfit, det lovar jag.

Ha det så bra, och vi hörs imorgon!
pussar♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0