FÖRSTA SKOLDAGEN IS OVER!

Hejsan bloggen! Hur mår ni idag?
Idag har det varit första skoldagen, som gick sådär. Jag fick en jättebra klass och en jättebra föreståndare, men det var lite annat skit som strulade. Aja, jag hoppas bara att det är bra nu...
Efter skolan åkte jag, Sosso och Rangdal hem till moi, käkade lite och drog ner till träningen. Vi hade fys med våran superkändis till tränare, Mattias Sunneborn! Haha, han är sträng med bra. Om du läser det här, mattias, förlåt för jag skämtade lite om dig, hehe.


Nu ska jag hoppa in i duschen, och sen ta mig lite varm oboy, tror jag. Ringa jonna måste jag också. Vi hörs imorgon med lite roligare blogginlägg, pussar!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0