Gustavsvikbadet

Jag har badat i havet idag! I det svenska, oexotiska, iskalla havet. Jag och emelie cyklade till Gustavsvik badet efter lunch, och låg där en stund. Haha, emelie har fortfarande inte riktigt kommit över sin fiskfobi som hon har, och det fick jag se idag, hahah ohmygod vad jag skrattade.
Vi skulle simma från bryggan till hopptornet, men det gick inte så bra. Varje gång vi simmade ut en bit fick vi skrattanfall och var tvugna att simma in igen, dit vi stog i bott. Till slut sa vi att vi skulle skärpa oss, för vi ville verkligen komma ut till hopptornet. När vi hade kommit ut en bit får emelie sin fiskfobi...

Emelie: Ahhh!! Shiieeeet, jag kände nåt vid min foooooot!! AAAAAAAAAAAAAAHH!!
Klara: HAHAHAHAHAH, skärp dig, komigen, hahahahah, lugna ner dig! Hahahha!
Emelie: Men vi är precis vid vassen juee! Här finns det gäddor säkert! FAAAN, AAAH!

Asså jag skrattade så mkt att jag fick flera kallsupar. Inte najs asså, haha men vi hade sjukt kul! Emelie gumman, vi måste fixa din fiskfobi på nåt sätt...

Puss älsklingar

Kommentarer
Postat av: www.heyabnsharons.blogg.se

www.heyabnsharons.blogg.se

2009-08-10 @ 05:12:33
URL: http://heyabnsharons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0