HEMMAAA BITCHES

Halla Sverige! Är hemmaaaaaaa in sveco igen. Yääääääääähhss, nu kan jag äta knäckebröd och använda å,ä och ö igen! haha
Planet gick halv sju imorse, trevligt värre, så vi gick väl upp vid halv fem. Haha, har nog aldrig varit så trött förut! Flygningen gick prima, förutom att jag sov under frukosten, så jag missade den... Aja, lite flygplansmat kan jag lika gärna slippa. Sen tog vi arlanda express, tunnelbana och buss, och plötsligt var vi hemma.

Så nu sitter jag här, hemma i Sverige, i mitt fina hus och inser hur mycket jag har saknat det. Visst, Italien var ju underbart, men inget slår mitt underbara hem :D

Nu ska jag gå och lägga mig, efter att ha sovit fyra timmar inatt så känner jag mig faktiskt en aning trött...
Jag får nog upp några bilder från Italien, om allt funkar som det ska.

puss älsklingar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0