HOS GRANNARNA

Ciao bloggers!
Nu sitter ja hos grannarna och har snott datan en stund, hehe. Vi har käkat middag här, jag kom hit precis efter matchen idag. Vi mötte Stuvsta, och vann med 4-0. Score! :D Fast jag kunde dock inte spela så värst mycket, eftersom jag fortfarande har en sån jäkla träningsvärk! Omg, jag har aldrig haft en sån här träningsvärk någon gång förut! Jag kan knappt springa :o

Aja, nog om mina kremper, haha. Imorgon ska jaqg vara med Marrä och Emelie, vi ska nog åka in till kungsträdgården och se hur ung 08 är i år. Usch vad mycket fjortisar vi kommer se, kommer spy.

Oj, måste dra, nu loggade Lisa in på msn, måste prata med henne. Hon är i Turkiet och jag har inte träffat henne på jättelänge, så jag dissar dig nu bloggen, hahah.
Lite bilder från idag, haha ledsen att jag tog dom från dig Marrä.


Moi när jag sitter och bloggar, ville inte vara med på bild, hehe.

Vi gjorde supergoda smoothies idag till frukost hos Marrä!

puss älsklingar

Kommentarer
Postat av: linnea

har en likadan dator :p

2009-08-17 @ 21:59:02
URL: http://hejjjlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0