Last day of freedom

Nämen tja bloggen!
Igårkväll åkte jag till emelie vid halv åtta typ, och träffade Sosso & Rangdal också. Vi gick ut en stund, och pratade en hel del på studsmattan. Hade hur kul som helst, men inget varar förevigt, så vid elva, halv tolv åkte jag hem igen. Imorse gick jag upp tidigt (!), både för att vänja mig vid att gå upp tidigt, och för att jag skulle döma en match som började nio. Jag dömde flickor födda 01, asså jag tror jag aldrig har sett något gulligare! Dom sprang runt och hjulade och sjöng, ingen fokuserade så värst mycket på fotbollen...

Snart har jag en till match nere på boovallen, som jag ska döma. Behöver lite stålar nu, eftersom jag var i forum igår och gjorde av med pengar, hehe. Bilder på det jag köpte kommer senare. Sen ska jag och papi åka och köpa en väska som jag hittade igår i forum. Sen är det bara att ladda inför skolstarten! Imorgon smäller det, fan det ska faktiskt bli kul. Men guud, vad ska jag ha på mig? :o

Här kommer lite bilder från veckan!

När marrä & jag åkte rolerblades ;)

Marrä "sarre" <3

Yeees, jag var riktigt duktig på det dära.

Marrä utanför Orminge pizzerian, fast hon åt kina, haha.

Haha, turbo armar!

Resten kommer sen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0