Lite nytt för huden

Nu sitter jag i min soffa, och har precis ätit middag. Idag gick vi länge, vi slutade inte fören vid halv 4. Efter skolan sprang jag till bussen, i spöregn, och åkte hem. Sen vare träning som vanligt. Jag trivs verkligen i min nya klass! Alla är så sjukt roliga människor, jag hade värsta turen som hamnade i den här klassen.

Och nu till nåt helt annat, nämligen min hud.Jag fick lite tips om att Neutrogenas hudvårds serie Visibly Clear var bra, så jag tänkte att jag skulle testa den. Jag köpte en moisturiser, en make up remover och nåt som tar bort synliga blemmor snabbt! Passar mig perfa. Hoppas bara att det funkar bra ;)


Nu måste jag hoppa in i duschen, vi hörs senare! ♥


Kommentarer
Postat av: sophia

du har ju inga finnar.. haha:P

2009-08-26 @ 20:24:18
Postat av: Klara

haha, tack, men jag har fet hy , och det är liite nast ;S :D

2009-08-27 @ 07:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0