Onsdag

Hello! ;)

SItter i min soffa och läser skvallerbloggarna, www.falsksanning.blogg.se och www.nbitchie.blogg.se , haha asså att dom orkar! Visst, det är väldigt underhållande att läsa, men jag skulle verkligen inte orka att lägga så mycket energi på sånt skit... Aja, not my business really.

Idag äre träning som vanligt. Jag ska kolla mitt lår hos en killa som kan sånt tsm med Marrä också, hoppas han kan ge mig nåt tips.
Imorgon ska jag träffa emelie, om det regnar ska bvi nog köpa massa gotta och kolla film, moahah det är nog det mysigaste som finns när det är dåligt väder ute. Och dessutom har jag inte ätit godis på, typ en vecka, så det kan jag unna mig :)

Ohmygosh, jag börjar skolan på måndag! Sommarlovet har gått så jäkla snabbt! Jag kan inte fatta. Men jag ser fram emot det, grymt mkt! Ny skola, nya människor. Ska försöka att hålla mig i skinnet, och ge ett bra första intryck. Haha, undra hur det ska gå?
Jag behöver en ny väska till på måndag, som jag kan få plats med datorn i. Jag vill inte ha en stor dataväska direkt, en vanlig väska, bara en lite större. Måste hitta det!

Nu ska jag slänga i mig nåt att äta, och sen dra ner till träningen!
pussar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0