-

Jag upptäckte nyss att jag inte har bloggat nåt om min dag än, inte för att den har varit mycket att blogga om. Jag vaknade vid nio, väldigt tidigt med tanke på att jag har lov och får sova hur länge jag vill, med värsta magsmärtorna och illamåendet. Sen somnade jag om och sov typ 4 timmar till, jag var hur trött som helst. Sen gick jag upp, vid 1 och mådde fortfarande illa, satte mig vid datan och spelade Bubble Struggle. Nu är jag på level 68, YES :D
Det ända jag har ätit är a-fil och lite soppa, för jag har mått så jäkla illa. Så det blev ingen träning eller träffa lisa, bara Bubble struggle och playstation. Jag har inte ens bytt kläder, bara såsat runt i mina snobben shorts och kizz t-shirt. Kul, verkligen den börjar jag ville ha på mitt jullov, verkligen. Vid middagstid blev jag lite bättre, så jag och mami gjorde lite julgodis.

Så kul har min dag varit, hur har eran varit då? Hoppas bättre än min!

Imorgon gör jag ett nytt försök med att träffa Lisa, jag vill ha min julklapp! Haha, och ge min såklart. Det är det julen handlar om, att ge, vara givmild. Hell no, haha...


Högen blir större och större ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0