091208

Godmorgon allesammans, hur mår ni idag?
Jag mår fortfarande skit. Fast lite bättre är det, jag har inte så ont i halsen idag. Bara helt sänkt. Jag orkar knappt byta kanal på tvn, hehe.

Idag skulle jag ju ha jobbat efter skolan, men jag tror inte jag ska det eftersom jag är sjuk. Kanske jag kan ta ett xtra pass imorgon, för även om jag är frisk ska jag inte träna. Haha, intressant värre. Men jag har verkligen inget att blogga om nu när mina dagar består av att ligga i soffan, typ. Men ni får inte sluta läsa för det! När jag blir frisk blir allt som vanligt igen :)

Kanske vi ska ta en dagens outfit? Så här glider jag runt idag, haha.





Pappas kläder alltihop ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0