Avatar med Marrä ♥

Jag har inte hunnit berätta om gårdagen, jag var ju i stan med Marrä och kollade på Avatar! Filmen var väldigt bra, men alla hade sagt att den var hur bra som helst, så både jag och Marrä hade lite höga förväntningar. Men den var absolut en av dom bästa filmerna jag sett. Och det var skitkul att vara med Marrä igen, länge sen sist.

Efter filmen gick vi och tittade lite i affärer, och jag hittade en hel del. Men jag ska hålla i slantarna, och sparasparaspara till New York, så det blev inge shopping. Eller juste, jag köpte ju en Ice Watch, haha. Men dom pengarna fick jag ju delvis av den andra klockan som jag bytte.

Och till sist lite bilder från igår som jag hittade på Marräs blogg!

Jävla skitväder...

Haha, moi! Beautiful!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0