Handlat det sista...



Jag och mamma åkte och handlade lite småsaker till festen imorgon! Snacka om att jag kommer sitta nära Paradis-asken hela kvällen, allt i den asken är så himla gott. Och det känns verkligen som jul när man äter ur den, så den är ju ett måste på glöggfesten. Jordgubbar köpte vi också, 30 st för 60 spänn, och inte särskilt goda. Men vi har bestämt att vi ska bjuda på chokladdoppade jordgubbar, och då ska vi det! ;)

Imorgon måste jag gå upp skittidigt. Jag ska nämligen åka skridskor imorgon. Haha, det ska bli ett rent nöje att se alla mina kompisar på isen. Eller dom kanske är bra på att åka? Då blir jag lite besviken, hehe. Mycket blider ska jag ta i alla fall, så ni får se sen!

Vi hörs imorgon, pussar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0