jag bara ska hitta på nåt ikväll!!

Jag är trött, häning och borde nog bara vara hemma och vila ikväll, men nej. Jag vill inte det. Chillkväll vare igår, inte idag! Jag ska iväg till Sara om en stund och träffa Sara, Sara och Sozo. Vet inte riktigt vad vi ska göra, men det visar sig. Men inte vara hemma och titta på film i alla fall! :)

Jag har julstädat lite i mitt rum idag. Jag har ju glömt att sätta upp en julstjärna i mitt stora fönster? Haha, jag låg i min säng och pratade i telefon med Sozo när set slog mig: Men gud, jag har ju ingen julstjärna i mitt rum! Jag sprang ner för att leta rätt på en i nån av våra julpyntslådor, men hittade ingen. Jag fick lite panik för stunden, men sen hittade jag en ljusslinga som jag pyntade lite med. Imorgon ska jag åka och köpa en minigran och pynt till den som jag också kan ha i mitt rum. Vad tycker ni om det? ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0