Mys söndag

Åh vad jag älskar söndagar. I alla fall när det är advent. Idag har verkligen spenderat min söndag precis som jag velat. I förmiddag åkte jag in till stan med mamma och pappa, och vi käkade sushi, tittade på julskyltningen, tittade i butiker och myste. Jag jagade min tröja som jag vill ha på alla Zara butiker i stan, eller i alla fall den vid sture gallerian och hamngatan, men den finns inte i min storlek. Jag har lagt in alla Zara butker i sthlms nr i min mobil, så jag ska ringa runt imorgon! Jag måste ha den :)

Nu sitter jag och myser med Tippie och funderar om jag ska sätta på en film. Jag vill se en julfilm, kanske Love Actually eller Grinchen? Ovanligt om jag sätter på Grinchen, haha.



Christmas feelings på Biblioteksgatan idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0