NYTT IDAG: TANDSTÄLLNING

Yes, nu är allt skrot som ska in i mi mun inne. Jag och mami åkte in till Estman Institutet vid 12 för att fixa min tandställning. Det tog typ 1 och en halv timme att sätta in rälsen uppe, nu är bar aden där nere kvar.  Dom sa att jag skulle få rejält ont ikväll, så jag är lite rädd. Det skaver i hela munnen, och det får mig på liite dåligt humör. Men jag blev genast på mycket bättre humör när jag såg att mina beställningar från H&M hade kommit!







Jag är supernöjd med allt, och det gick på ca 130 kr. Får se hur länge armbandet håller, men det kostade liksom 20 spänn?

Det är ungefär det jag har gjort idag, ett snabbt läkarbesök imorse också. Jag har inte varit i skolan på hela dagen, bara en halv spanska lektion imorse. Nice ;)

Nu ska jag värma lite soppa, det ända jag får äta just nu. Mums, verkligen. Ps, bara 4 dagar kvar i skolan nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0