Surviving Christmas

Tjenare bloggeen!
Nu sitter jag och tittar på Surviving Christmas på femman, haha sjuk film. Den handlar om en kille som hyr in en familj för att få fira jul med honom, och dom får massa pengar och han är inte riktigt frisk, men den är rolig, hehe.
Idag har jag som sagt varit med Lisa, vi bytte julklappar och åkte till forum en sväng. Jag fick världens finaste Thomas Sabo berlock av Lisa, ett hjärta med texten I LOVE YOU på. Tack gumman!

Sen har det mest varit julstädning, all night long. Jag har dammat, dammsugit, plockat, rensat bland filmer och spel, ja, you name it. Men imorgon kommer mormor, och då ska det vara fint här hemma. Åh, nu är det bara en dag och två nätter kvar till julafton. Jag känner mig verkligen som ett barn på julafton, haha. Pirrig och ivrig! Jag mötte tobbe på bussen, och han visste inte ens vad han önskade sig. han brydde sig inte så mycket om julen, typ. Jag förstår mig inte på honom :D


Ha en bra kväll! xoxo


Kommentarer
Postat av: Lisa♥

HAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAHHA JAG GARVAR IHJÄL MIG. BILDEN PÅ KENZAS BLOGG HAHAHAHAH

FYFAN VAD KUL:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

loveyou!<3

2009-12-23 @ 00:49:43
URL: http://typisktlisa.blogg.se/
Postat av: KB

HAHAHAH, IKNOOOW! HON ÄR STÖÖÖRD, HAHAHAHA :D:D:D<3

2009-12-23 @ 09:58:08
URL: http://klaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0