BAD UPDATE

Och jag är hemskt ledsen för det, och jag har ingen bra ursäkt att dra till med heller. Har bara haft mycket att göra. Igår var jag med Martina på bio, vi såg I taket lyser stjärnorna. Den var jättebra tycker jag, över mina förväntningar, faktiskt.
Men nåt som inte var över mina förväntningar var melodifestivalen! Men gud, vilket misslyckande, både låtarna och allt annat också. Jag och Hanna satt mest och skrattade åt det, haha.
Efter tråkfestivalen såg vi Wallander mastermind, den var fett spännande, lite läskig också, måste jag nog erkänna.

Idag är det lördag nr2 för mig. Jo det är nämligen så att jag har studiedag på måndag, så jag är ledig. Wiioo!
Ikväll ska jag förmodligen sova hos sofson, hon är också ledig.
Imorgon måste jag iallafall plugga! Jag ligger lite efter i mycket, eftersom jag har varit så mkt sjuk i veckan. Dessutom så har vi tema vecka denna vecka, så vi har fått några feta svenska läxor som ska göras till på tisdag & onsdag...God, jag kommer få kämpa!


Råder alla att kolla in Abercrombie and Fitchs hemsida, www.abercrombieandfitch.com , dom har sjukt mycket fina kläder just nu! Jag själv ska nog beställa hem några finfina plagg, see you later, aligator!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0