FBOLL ALL DAY LONG

Hej alla happy folks,
Jag sitter nu i minn soffa & är ganska trött. Vi har nämligen spelat fbollcup idag i skolan,mina brudar vann allt såklart, men våra killar förlorade allt typ, så vi gick inte vidare, *snyft. Det var alltså tjejer mot tjejer , och killar mot killar, alla klasserna mot varan. Men man räknar ihop alla klassen poäng.
Aja, vi kom inte sist iallafall.
Nu snart är det träning i snön som gäller, skoj! Är inte på mitt bästa tränings humör just nu, kan jag lova. Men det är bara att bita ihop, ska försöka glädja mig genom att tänka på att det är holiday snart! Jag lever för helg (:
Ska fixa nåt att stoppa i magen, hihi, puss


Tänkte bjuda på en finfin bild på moi, upp&ner också! kan det bli bättre?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0