HEMMA

Sha alla glada!
Hur är det med er? Med mig är det sådär, är lite olycklig. haha, asså inget farligt , bara att jag är lite sur på mig själv för jag är så feg jämt! Aja, nog om det.
Idag har jag varit i forum med marrä, vi hade det askul! Haha, hon är så himla skön, jag skrattar så otroligt mkt när jag är med henne!
Vi fikade & hade det mys, men sen på bussen hem hände en liten otrevlig sak. En kille framför oss på bussen, spelade typ metal på hög volym, och det var väldigt irriterande, så marrä bad honom att sänka lite. Fast hon sa det på en skonsk dialekt, såklart, det lät sjukt kul. Men killen kunde tydligen inte prata svenska, så marrä tog det på engelska dåra. Inte den bästa, men tydligt iallafall.

Marrä: Can you turn down the music a bit, please?
Killen: What?
Marrä: Can YOU turn down the MUSIC abit?!
Killen: Shut up!
Marrä: YOU SHUT UP!
Killen: Shut up, fucking ************** *** *******!!

Han blev asförbannad & jag och marrä var hur förvånade som helst! Men marrä ger sig inte i första taget,
så hon sa till mig: aa, men då kan ju vi också spela musik högt!!
Och så satt hon på country musik på högsta volym, gud så jag garva.

Snart kommer kusinerna, som ska sova här, trevlans!
Åh, nu luktar det mat, gotta go!

Kommentarer
Postat av: Emelie

hej! fin blogg! Koolla in min! Kram:)

2009-02-07 @ 17:20:51
URL: http://carambole.blogg.se/
Postat av: Marrä

fiin blogg klura ! kiss

2009-02-20 @ 16:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0