SANDVIKEN

Hejsan alla,
I förmiddags packade vi bilen & åkte mot mormor i sandviken. Efter en fet & god lunch på Max var vi framme. Här är det ungefär dubbelt så mycket snö som i stockholm, här är det riktig vinter!
Ikväll blir det inte så sent, för vi ska upp tidigt imorgon för att åka skidor. Jag ska inviga min nya bräda också, den som jag fick idag. Den är vit med rosa & grågröna detaljer, jättesöt!
Jag har absolut inget emot att lägga mig tidigt ikväll, är så himla trött. Kan bero på att jag sov ungefär 4 timmar inatt, jag var ju hos Sofia som hade fest.
Vi hade det rätt så kul igår kväll, alla vi som var på festen. Jag gillar våren, alla har massor med fester på våren, och vem diggar inte fest? :)

Såklart har jag lite bilder från igår, jag tror det kommer några fler senare.


Evelina & Hanna var fint 80tals klädda, 


Carro lika så, ;)

Vad blir det för konserkvenser till denna bild, tro ? Haha, förlåt, var bara tvungen.

Grr, Alicia & moi, finste bilden som nånsin har tagits *


Nej, förresten, det är ju den här!

pussar

Kommentarer
Postat av: alicia

klara din lilla mutta, fan vilka fula bilder på mig,

älskar dig klara, du är sötast !<3

2009-02-24 @ 20:34:46
Postat av: ALICIA

klara din lilla mutta, fan vilka fula bilder på mig, älskar dig klara, du är ju sötast !<3

2009-02-24 @ 20:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0