SNART ALLAHJÄRTANSDAG

Hejsan alla glada!
Idag har jag ont i halsen & känner mig lite förskyld. Att dt aldrig kan ge sig. Aja, hur har ni haft det idag? Jag har haft det bra, som vanligt. Jag känner mig stolt, för jag slog måånga idag i stress! WIIO, dt är ett kortspel.
på lördag är det alla<3dag dåra, har inte så mycket att säga om det. Hoppas nån överaskar mig med nåt mysigt, men det är väll inte så stor chans att det händer...

Ihelgen Är det fboll som gäller, wiiho! Jag har match, fystest och så ska vi köra ballbreaker med laget! Vet inte riktigt vad det är, men det låter kul, hahah.

Nu har jag lite läxor att göra, ciao!


Kommentarer
Postat av: jennifer

Ha en trevlig helg!

2009-02-13 @ 14:13:08
URL: http://girlinlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0