SSJJJJUUUUK

Hellu där ,
Idag är jag fortfarande sjuk, med lite av allt typ.
Nu har jag sysselsatt mig med datan & teven ett tag, men börjar tröttna. Vad finns det att göra? Typ inget här ju. Jag vill bli frisk, men jag vill ha ledigt från skolan också. Haha, jag är så himla trött på min nuvarande skola, men som tur är så ska jag ju snart, eller snart & snart om typ 4 månader, ska jag börja sjuan & då måste man byta skola, eftersom min skola går bara upp till sexan. Jag ska börja i myrsjö till sjuan, med alla mina underbara vänner, det ska bli jättekul!

Jag tänkte ta en bild på min sjukoutfit, men the camera är inte här & jag orkar inte resa mig ur soffan, hihi. Men det gör inte så mkt, jag har bara mjukiskläder på mig ändå, så (:

Vi hörs om några glas tranbärs juice, ha en bra dag, allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0