HEMMA

sho alla,
nu är jag, efter fem timmars bilfärd, äntligen hemma. Ledsen för dålig update, jag har haft lite annat för mej i sälen.
Imorse när vi fortfarande var i sälen, var dt -25 grader! sjuukt kallt, asså. "det här går väll inte att åka skidor i" tänkte jag. Men när jag kom till backarna var dt fullt med folk där. hahah.
Igår åt vi på en restaurang som heter lammet & grisen. Det var så himla gott där, seriöst det vár dt godaste jag har ätit. Jag & emelie tjockade oss, thaha.

Imorgon blir dt några kompisar från sandviken. Sen äre alexandra flummbästis som gäller, hunny.

Nu ligger jag i min underbart sköna soffa, and almost falling to sleep.

pussar till alla koolaa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0