GOTHIA CUP AVKLARAT

Hej bloggen,
Jag vet att jag inte har bloggat på ett bra tag, men jag har bott på en skola med mitt lag den senaste veckan, och jag har inte haft tillgång till internet. Jag har spelat gothia cup, wioo, hela veckan, och det har varit den roligaste veckan i mitt liv. Och det har gått bra, trots att 6 spelare har blivit sjuka, och en har brytit tummen. Vi kom till final, vi fick chansen att spela på Gamla Ullevi, och vi gjorde en bra match. I halvlek låg vi under med 2-0, men när matchen var slut så var resultatet 2-2. Vi kämpade som fan, rent ut sagt, vi hade aldrig viljat vunnit nån match så mycket förut.
Det blev alltså straffar. Fem tjejer i varje lag skulle gå fram själv till målet, i direktsänd tv, på en av sveriges nyaste arenor och slå en straff. Det kunde gå hur som helst.
Jag var en av dom. Jag klarade inte pressen, jag har aldrig varit så nervös i hela mitt liv, och jag sköt över. Boo ff f96 kom tvåa i världens största cup, men borde ha vunnit.

Nu ligger jag på hotellrummet, och ska gå ner och möta emelie vid frukosten. Imorgon flyger vi till Italien, från kastrup.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0