SHOOOPAHOLICS

Nämen sha!
Kom precis hem från sickla, jag och emelie kände att vi var tvungna att kolla hur det var där nu, när det är massa nya butiker och så. Det var igentligen inte menat att jag skulle köpa nåt, men så blev det iallafall, otippat va?
Det blev ett par solbrillor, ett sommrigt linne & en udda tjocktröja. Den var vit med typ volanger på axlarna, jag tyckte de nva asball.


Min nya volangtröja (:

Solbrillorna köpte jag till portugal, jag ska ju dit nästa fredag. Där är det 25 C & sol just nu, hare så härligt i snö sverige, suckers!


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du fixa min blogg ? snälla

2009-03-24 @ 19:29:24
Postat av: klara

det är inte jag som fixar min blogg,

2009-03-25 @ 10:37:27
Postat av: Anonym

jaha okkej

2009-03-26 @ 21:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0