ÅRETS FÖRSTA ÄCKELBAD

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeej (:
vad har ni för er? Jag sitter nu och pluggar, emelie åkte precis hem. Idag gick jag han hanna till bagarsjön efter skolan, vi tänkte doppa fötterna i sommarvädret, men det blev inte bara mina fötter som blev blöta. Vid bagarn träffade vi Jonna, Alicia, Elias, Ruben, Simon och massa fler. Jonna the badalover badade såklart, och efter ett tag slängde vi i Ruben, moahah.
Jag ville absolut inte bada, eftersom det är värsta äckligt vatten i bagarn, men Jonna puttade i mig med kläderna på. Fyfan vad hon ska få ångra dt. Och inte nog med det, jag var tvungen att gå hem i en t-shirt som det stog Djurgården på!!! Gud vad jag skämdes...
Asså jag som knappt badar på sommaren, jag fattar inte att jag har badat i maj?
Emelie kom efter ett tag, men hon badade ju inte . såklart.
Efter ett tag drog jag och Emelie ner till Boovallen, och där träffade vi alla igen. Vi stog och pratade med dom en stund, riktigt trevligt :D
Nu måste jag återgå till pluggandet, vi har religonprov på fredag, gaah :S Sen måste jag duscha av mig äckelvatten, och sen städa rummet, kulkul.
Hoppas ni får en trevlig kväll, puss!

Kommentarer
Postat av: lisa

du e min bebbe!!

2009-05-27 @ 00:26:48
Postat av: K

du är min!!!

2009-05-27 @ 15:48:25
URL: http://klaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0