BLOGG BREAK

Shaaa alla coola! För jag hoppas det inte är några töntar som läser min blogg? Hahaha, ett litet skämt! :D Fyfan vad jag har kass humor.
Äntligen är måndagen för denna vecka över. Gud så jag hatar måndagar, mest på grund av en anledning, och det är måndag är lika med fysträning...
Idag åkte jag, Jonny, och Alicia hem till moi efter skolan. Vi hoppade studsmatta och hade det skoj! Vid 5 ungefär drog jag ner till boovallen, för jag skulle ha fys dåra. Det gick väl helt okej, jag började må lite illa efter backlöpningen, så det var inte så kul.

Jag är verkligen skoltrött nu. Jag pallar inte mer, jag är så jäkla trött på att gå upp svintidigt varje morgon och sitta fängslad i en äcklig skola hela dagen. Det ända som håller mig vid liv är tanken på att det är inte mkt kvar nu, innan sommarlovet. Snart är min tid över i Boo gård skola, och jag har aldrig varit lyckligare!!

Eftersom det är ganska mkt både i skolan och på fritiden just nu, så tänkte jag sluta med bloggen för ett tag. Inte föralltid, men typ nån månad. Vem vet, jag kanske blir fett taggad på att börja blogga efter typ en vecka, och då börjar jag såklart igen!

puss från eran K


Kommentarer
Postat av: frida

vilken fin blogg du har! =)

2009-05-05 @ 20:40:03
URL: http://itisfrida.blogg.se'
Postat av: linnea

vilken skola tänkte du börja i ?

2009-05-15 @ 20:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0