DÅLIGT MED RUBRIKER

Shashashaaaaa!
Idag har jag spelat en hel match! Asså, båda halvlekarna, jisus, när hände det sist ? Fan vad skönt, jag jag ber för att inte bli sjuk eller få ont någonstans den här veckan, jag måste träna upp mig till nästa helg. D drar nämligen jag och mitt underbara lag till Eskilstuna på cup. Jag åker på fredagkväll och kmr hem söndag. Vi spelade denhär cupen förra året också, då kom vi två. Men så ska det verkligen inte bli i år. Det ska bli så sjukt kul, vi träffar alltid massa roligt folk på cuper, och så är det ju kul att spela också, hehe.

Idag spelade jag, som sagt, match mot nåt lag som jag inte kommer ihåg namnet på, men vi vann iallafall med 7-0. Motståndarlaget var ...eh, ja kanske inte så jättebra. Alla var så tjocka, dom kunde inte ens springa. Haha, fan vad elak jag är, men det var ju så. Haha, alla i det laget köpte glass efter matchen, vissa köpte till och med två.

Efter matchen drog jag hem, duschade, och åkte och hanlade med mamma. Så har min dag varit i stort sett (:
Nu måste jag ringa emelie,
puss!

Kommentarer
Postat av: M a t i l d a !

jättefin blogg:)

2009-05-24 @ 17:42:26
URL: http://maatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0