HEADLINE

HEY!
Nu har jag precis kommit hem från min match, jag kunde inte spela eftersom jag är typ sjuk, men jag skrev ner alla mål & sånt, haha. Vi vann med 3-0, mot värtan. Efter matchen bjöd carro på fika, för hon fyller nämligen tonåring idag, GRATTIS GUMMAAAAAAN!!!!

Igår sov jag hos martina med emelie, vi hade det trevligt. Såklart. Pallar inte skriva så mycket, jag är fett deppig idag, vet inte varför, jag pallar bara inget idag...

Bilder från igår kommer lite senare, väääääldigt fina bilder på martina, hahaha. Ni fattar sen.


Street Lights - Kanye West, min drog just nu.

Hoppas ni har en bättre dag en mig, Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

klara, du får inte lägga ut bilderna på mig, asså seriöst ! du kommer ALDRIG mer få ta foton på mig om du lägger ut dom bilderna. på riktigt !

och du är död nästa gång vi ses på träningen om du lägger ut dom, för att då kommer emo-emma och skär sönder dig :P

2009-05-17 @ 15:39:46
Postat av: K

hahahah, gumman jag ska inte det :)

2009-05-17 @ 15:46:53
URL: http://klaras.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken skola ska du börja i nu till hösten?

2009-05-18 @ 19:21:57
Postat av: K

myrsjö (:

2009-05-19 @ 20:01:12
URL: http://klaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0