I'M TOTALLY LOST


Nu har jag hittat min favoritbikini både som bandeau, vanlig och som baddräkt! Jag älskar baddräkter, men jag har precis köpt en... Och andra sidan har jag massor med bikinis, å gud vad svårt! Det slutar väl med att jag köper båda, haha.

Igår var jag hos Louisa, hon hade fest. Det var skoj, kul att träffa lite nytt folk. Efter festen åkte jag hem, emelie skulle igentligen ha sovit hos mig, men hon skulle upp jättetidigt för att klippa sig. Jag ska kanske åka till till stan och möta henne lite senare, vi får se.
Jag måste köpa present till henne idag oxå, hon fyller ju år imorgon!!!

Nu måste jag äta frukost, ha en fortsatt trevlig dag!
Puss


Kommentarer
Postat av: evelina

snygga (: <3

2009-05-02 @ 22:59:25
URL: http://hejjeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0