KORT VECKAAAA!!!

Hejsan bloggen!
vad gör ni ? Jag sitter bara vid datan, har pluggat klart nu. Känner mig fett glad, imorgon är ju som fredag!! Gud vad skönt. Imorgon kväll händer det grejer, kan tyvärr inte nämna det än här på bloggen, men det kommer nog.

Idag drog jag, jonna och alicia till nacka forum efter skolan, och köpte en present till ett födelsedagsbarn, hehe. Jag letade också bikini, men alla bikinitrosor är aldeles fööööör stora för mig, och det suger.
Sen åkte jag ner till boovallen och kollade på min träning en stund, jag kan ju själv inte träna eftersom jag har ont i halsen.

Jag köpte också ett vitt linne med broderier, haha låter konstigt javet, men det är fint. Bild kommer kanske sen. Nu ska jag ringa emelie min bebis,
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0