LÖRDAG

Hej alla!
Hur är det med er? Jag mår helt okej, bättre än i morse iallafall. Imorse hade jag värsta magsmärtorna, men det gick över efter ett tag, thank god.
Idag har jag spelat match, mot värmdö, vi vann med 7-0. Jag blev så himla sur, för när jag skulle värma upp hände nåt cepe i mitt knä, så jag kunde inte springa. Det var inte så svårt motstånd, så alla kunde göra lite som dom ville på plan, och det är skitkul, men jag  kunde inte spela andra halvlek...Fan vad jag är trött på att alltid ha ont någonstans, att nästan aldrig kunna träna alla träningar i veckan. Måste få ändring på dethär.

Snart kommer Emelie hit, vi ska bara chillaa med Ben & Jerry's glass, hahah. Ikväll kanske vi hittar på nåt, om vi orkar. Gud vad vi är slöa, usch.
Bjussar på en fin bild, bytheway.
Nu måste jag ta en dusch, puss sötnosar.



Kommentarer
Postat av: Elin(:

Kul bild! (:

2009-06-06 @ 17:20:34
URL: http://metrobloggen.se/joelin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0