RUBRIK?

Shaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
vad gör ni? Jag sitter just nu i ett hus i skogen i gästrikland. Eller det kanske var att överdriva lite, men jag är i sandviken hos min mormor, och hon bor typ i skogen. Vi kom hit idag vid 4, och innan det kollade vi på avslutningsklänningar i sickla. Jag hittade 4 st som jag tyckte om på M&Q, men en var förstor. Vi ska kanske fortsätta att leta imorgon, fast i gävle dåra.
Imorgon kanske vi ska åka gokart! Det är så sjukt kul, för ni som inte har provat. Hahah, jag ska åka gokart med min morfar, haha fan vad kul. Hoppas det kommer gå bra, att ingen blir skadad iafall.
Gårdagen spenderades hos sara, vi var ganska många, kollade film och hade det trevligt. Det blev värsta tjockiskvällen, haha hon hade köpt 3 kg godis, 6 läsk och 3 chipspåsar. aa, juste, alla fick en varsin pizza oxå, hahaha herregud.

Jag har upptäckt ett märke som jag verkligen älskar, det heter Paris, kate & I. Ni flesta vet nog vad det är för märke, men jag själv har inte sett det förut, hahah. Jag köpte ett ljusrosa och svart linne igår, och hittade en vit fluffig klänning med en stor rosett på framsidan från märket idag, jag ääääääääääääääääälskar det!!

teven kallar, måste gåååå,
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0