SJUK IGEN...

Shaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Mitt bloggbreak blev inte som jag hade tänkt mig, efter typ en vecka blev jag sugen igen på att blogga, så jag ska börja igen, how great!
Nu ligger jag i soffan och kollar på Superhero movie, haha typ en parodi film av nåt slag. Imorse, eller ska jag säga i natt, det var vid 3 ungefär, vaknade jag med värsta tjocka halsen och feber, så det blev ingen skola idag. Idag har jag gjort mitt bästa för att bli frisk, men jag känner mig knappast bättre.

Jag har letat efter ett par ljusa, slitna jeans ganska länge men har inte hittat några. Förutom ett par på Gina Tricot, men dom var så små längst ner i foten, så jag fick knappt av mig dom! Dom passade inte mina fötter alls.
Men förra veckan hittade jag ett par jättefina ljusa, lite lagom slitna jeans på Zara i nacka forum. Jag behöver verkligen ett par nya jeans, så jag tror jag ska köpa dom i helgen.


Idag har jag ju inte haft så mkt för mig, jag har mest varit på datan. Och många timmars surfande ledde till detta.


Kommentarer
Postat av: hannah

vad koommer den där kjolen ifrån ? så jävla snygg ! ;)

2009-05-17 @ 19:18:48
URL: http://alltidhannah.blogg.se/
Postat av: Anonym

den finns på nelly.com, (:

2009-05-19 @ 20:10:18
Postat av: Anonym

den finns på nelly.com, (:

2009-05-19 @ 20:10:21
Postat av: K

den är från nelly.com (:

2009-05-19 @ 20:11:27
URL: http://klaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0