Busy -.-

Japp, det är precis det jag har varit idag. Vi började 08.15 imorse. Sen har vi gjort filmer på våra Macbooks hela dagen, om mobbning. Det tog verkligen hela dagen, från halv nio till tre. Aja, det var roligare än vanliga lektioner, så jag ska inte klaga. Efter skolan åkte jag och Liine hem till mig och hämtade en kofta som jag var tvungen att byta i forum idag, så det gjorde vi. Och nu sitter jag med spanska boken i högsta hugg. Jag läste nyss på Marräs blogg att hon skulle på Pink ikväll! Jag skulle faktiskt kunna byta min kväll med spanska och hemkunskaps plugg mot hennes. Ja, det skulle jag verkligen.

Btw, jag är lite småsur på BikBok. Jag köpte en beige, lång kofta där för kanske 3 veckor sen, och nu ser den ut som jag haft den i ett år och tvättat den 20 ggr. Den har tappat färg och blivit noppig som bara den, så jag åkte då som sagt till forum idag för att byta den. Men kvittot hade jag inte kvar, men jag skulle få en ny kofta. Men den fanns inte en beige i min storlek, och inte grå heller. Så då visste jag inte vad jag skulle göra, koftan kostade ändå 300 kr. Jag hittade en jättefin kofta som kostade 400 kr, men det var 30 % på allt stickat i hela butiken, och då hade jag ju råd med den. Men då tyckte dom att dom redan hade varit tillräckligt snälla, så det fick jag inte ? Jag tog då en mörkgrå sån kofta jag hade haft innan, och ungefär en sån har jag redan...Som att slänga bort 300 kr.


Just nu!

Koftan jag bytte till mig. Helt okej, i alla fall.

Nu måste jag plugga, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0