Jag shoppade lite idag... ;)

Idag var och Marrä som sagt i stan och tittade runt lite. Jag köpte en beige mössa och en svart randig tröja, skitsöta båda två. Sen fikade vi och pratade massor om lite allt möjligt. Det var jättetrevligt, som alltid med Martina ;) Jag blev skitsur på tjejen som stod i kassan inne på donken, för hon gav mig en pommes som var halvfylld? Liksom, fyll hela! När jag bad henne gjorde hon ju det, men med massa suck och stön. Skit otrevlig -.- Tur att maten var jäkligt god.


Haha, sexi jag inne på donken idag!

Söta marrä!


Svart och vit randig tröja, H&M, 99 kr!

Fasnar inte på bild idag, mössa från H&M, 59 kr ;)

Nu måste jag plugga SO, feeeeeettttt kul. Vi hörs sen, pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0