GOD BLESS TELIA TRÅDLÖST!

Som ni märker har jag kommit åt internet, och det tog mig inte ens en hel dag, inte illa. Fast det är nog mest pappas förtjänst, jag har inte gjort ett skit, haha.

Lite om min dag då, först åkte jag till Solna där min moder jobbar. Karamell Kungen har sitt kontor bredvid mammas, och varje fredag är det utförsäljning av godis! Kan det bli bättre? Det passade xtra bra eftersom jag behövde köpa lots of godis till festen imorgon. SÅ en halvtimme senare och med över 2 kilo godis åkte vi hem igen. Jag var inte hemma länge, bara hämtade busskort och lite så, sen åkte jag till Marrä. Vi åkte senare till Tvåan och körde lite pingis med massa människor, trevligt.

Imorgon kommer min bebis Marrä hit igen, vi ska fixa oss och åka till Lisa och pyntas hela hennes hus. Hon kommer hem från Chicago två timmar innan festen börjar, så vi måste börja fixa innan henne. Jag ser verkligen fram emot det, dekorera hela hennes enorma hus by my self, inte lite läskigt. Haha, nej som tur är har jag ju Marrä med mig.  Nu är jag trötter, så jag ska sätta på nån film och poppa popcorn. Nice. Puss på er!

Vad ska ni klä ut er till nu i halloween tider?

     



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0