SKA DÖMA HELA DAGEN!

Godmorgon bloggen!
Hur är det med er idag? Jag är fortfarande ledsen över igår, men det känns lite bättre. Idag ska jag döma hela dagen, och tjäna in lit cash! Och juste, det har jag glömt att säga! Ni vet att jag sa att jag skulle till Chicago med lisa på höst lovet? Det kommer jag inte göra. För mamma sa att hon hade planerat att hon och jag skulle åka till New York efte jul, och att jag fick välja på New york eller Chicago. Eftersom jag kommer vara i New York i flera dagar, och i Chicago bara 24 timmar så valde jag New York.
Så jag kommer åka till New York om typ två månader!!! Min drömdestination, fan vad kul det ska bli! Det suger bara att jag inte åker med lisa, jag önskar att hon skulle kunna göra det :(

Om ni har några New York tips till mig, så deela dom med mig! Hahah ;)♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0