SKA TRÄFFA...

Lisa och Sozo snart! Min pizza står i ugnen, sooon redy. Jag ska bara äta den och duscha, sen dra till Lisa. Jag och Sozo ska sova där, får se om det blir några fler. Det blir iallafall en lugn kväll, eftersom jag och Sozo har semifinal i Sanktan på söndag, och vi måste börja ladda redan nu. Så det blir nog chill med en bra film och lite godis, det kan vi iallafall unna oss.

Efter skolan åkte jag och Vevve till Forum och köpte Thaimat och lite fika som vi tog hem. Vi var helt slutkörda efter Myrsjöloppet, så jag, Sozo och Vevve låg i min soffa och typ sov hela eftermiddagen, haha. Vi spelade lite farmville också!

Nu måste jag käka, vi hörs senare! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0