TOMORROW IT'S FRIDAY!

Fan vad skönt! Veckorna går så himla snabbt, *swischh säger det, och så är dom över. Haha, skön ljudeffekt där. Jag tycker det är bra, dom här veckorna är ganska ointressanta, så dom får gärna gå snabbt.
Imorgon fyller mami år, så nu sitter jag och slår in presenter. Hon ska få en parfym från Jil Sander, den heter Pure och lukter asgott! Och så ska hon få lite mysiga höst kläder. Hehe, hoppas hon inte läser det här bara...

Imorgon ska jag kanske följa med Marrä och hennes vänner till Tvåan på fest. Men jag vet inte, mamma fyller ju år, och mormor är här... Men jag vill så gärna! Jag kommer nog gå *skuldkänslor*. Men isåfall ska jag va med mamma hela dan fram tills festen, och gratta henne ordentligt. Hoppas hon inte tar illa upp.. :(

Nu ska vi äta efterrätt och jag ska plugga! Bilder på min shopping kommer efter det, lovar♥

Kommentarer
Postat av: Karin

haha, jag ska kanske också gå på den :P <3

2009-10-01 @ 20:07:44
Postat av: Klara

naaajs bre, då ses vi! ;)<3

2009-10-01 @ 20:48:25
URL: http://klaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0