BUSY -.-

Jag är så sjukt stressad hela tiden! Jag går och lägger mig tidigt, men är ändå hur trött som helst på kvällarna. Jag har träning och läxor, och blablabla... Jag går liksom i sjuan, och är hur stressad som helst. Jag har gått i skolan i två veckor, och jag orkar inte mer! Vet inte vad jag ska göra. Jag har fullt upp hela tiden, så jag hinner inte blogga nå ofta heller. Men nästa vecka får jag min Macbook i skolan, och då kommer jag kunna blogga på raster och så.

Idag hade jag en seg dag, ingen sovmorgon och slutade sent. Efter skolan var det bara att skynda hem, käka och dra ner på träning. Intressant dag, right? Imorgon däremot. har jag ingen träning och jag och Emelie ska åka till forum. Kanske fika, titta lite i butiker. Trevligt! :) Jag måste också köpa en fotbollstjcktröja, men annars har jag inga måsten inför imorgon. Gud vad skönt.

Nu måste jag göra engelska läxan, åh jag vill inte. Men det går nog snabbt, hoppas jag. Efter läxan ska jag ta mig en kopp varm oboy och bara chilla.

Jag hoppas ni har haft en bättre dag än mig, puss!


Här är jag, nr 11, carro, vevve, nellie och sosso efter att jag gjorde 2-0 i lördags! :D
(bild från sanktan.se)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0