JAG HÅLLER PÅ MED BILDERNA!

Hejsan bloggen! :)
Nu är jag hemma, har varit hos kusinerna på middag. Det var jättetrevligt, men nu är jag hur trött som helst. Jag ska bara ladda upp bilderna som jag har lovat, och sen hoppa i säng. Imorgon är det måndag igen, en ny spännade skolvecka väntar! Ehm, ta bort spännande. Hoppas den går snabbt! :D

Godnatt & puss!


Haha, emelie i en solstol på Fotbollens dag! :D

Jag och sosso när vi satt och käkade glass ;)

Kusin Hanna vid middagen ikväll,

Vi fick världens godaste kantarelltoast till förrätt, det var skitgott!

Dom andra bilderna blev så dåliga att jag inte ville lägga upp dom. Det är nåt jätte konstigt med den här mobil kameran, iblnd blir det bra bilder och ibland skitdåliga...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0