KICK OFF

Nu är jag hemma igen, efter att ha varit hos Sosso som sagt, och sen på boovallen en stund med Lisa och Jonna. Vi kollade då på Twilight, men jag blev inte så inponerad. Visst, det kanske berodde på att vi inte fokuserade på filmen så mkt utan bara satt och snackande, men i allafall,haha. Aja, jag tror nog jag ska ge den en chans till, eller vad tycker ni?

Imorgon är det ingen skola alls! Vi har nämligen kick off ute vid Nyckelviken, min klass och nån till sjua. Vi ska typ grilla och bara ta det chill, hehe. Ska bli mysigt, det slår ju skolan med hästlängder. Hoppas det blir fint väder!
Sitter och lyssnar på I wanna dance with somebody med Whitney Houston, så himla bra. Får mig att känna mig bättre nu när det är lite struligt med mycket. Jag älskar den.

En annan låt som jag älskar är denna:


Han är verkligen bäst, oslagbar.

Pussar

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja micheal jackson They Don´t Care About Us är verkligen bäst !

2009-09-08 @ 14:49:32
Postat av: Daniel Carlson

Ja Michael Jackson var bra han gjorde många bra låtar men han dog ju 25 juni 2009 i Los Angelses kalifonia och född den 29 augusti 1958 i gary indiana han börja med jackson5 när han va fem år sen böja han sin singel karriär år 1971 med låten BLAME IT ON THE BOOGIE tror jag

2009-10-03 @ 15:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0