Packar


Packning...


Nya pilotbrillor till resan, 100 kr Prestige

Åh my life is good. JUst nu håller jag på att rota fram alla sommar linnen ur garderoben för att sedan lägga ner dom i min enorma resväska. Jag kan inte fatta, för mindre än 24 timmar sen var jag deprimerad över de svenska vintervädret, och nu är jag inte ett dugg deprimerad, int ens lite ledsen. Eller jo, lite ledsen är jag över att mamma inte kunde slita sig från jobbet och följa med oss, men hon är så glad för våran skull. Mammi ♥

Kommentarer
Postat av: Martina

SERIÖST, SKA DU UTOMLANDS??? GOOD VAD JAG ÄR AVIS. Fan vad kul!!!! Ha det bäst och sola inte för mycket så du blir för brun =D Kommer sakna sig. PUSSAR!! <3

2010-02-22 @ 12:44:36
URL: http://martinaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0