First day is over

Då är det äntligen helg då, har nu klarat av första dagen av vårterminen 2010! Tuff vecka, haha. Dagen gick snabbt och smidigt, vi slutade vid 1. Då gick jag, Sozo och Sara D hem till Sara och tittade på film, bakade och garvade ovanligt mycket. Trevligt var det!

Ikväll ska jag bara vara hemma, eftersom jag har tidig fotbollscup imorgon. Samling 08.50 i solna, inte kul... Aja, vi ska snart bort på middag till våra kompisar, jag och min familia. Sen blir det lite mer filmtittande och tidig kväll. Riktigt exciting, huh? ;)


En finfin bild från iförrgår när vi var hemma hos Liine! Sozo, Rangedalidish och jag ;)

Och en bild från idag, på väg till Sara. Vi gick över isen, och jag var lite småskakig, men sara lovade att isen var lagom tjock för oss, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0